יום שני, 4 בפברואר 2013

אינטרקום לבית פרטי – באילו מערכות אינטרקום מומלץ להשתמש כאשר זה מגיע לבתים פרטיים ?



בבתים משותפים יש נורמות קבועות שעובדות כמעט בכל העולם באותה צורה – יש אינטרקום כללי שנעשה על ידי חברה מקצועית בהסכמת כל הדיירים, הפיצ'רים של מערכות אינטרקום משתנות בין בניין לבניין.
לרוב בבניינים חדשים בארץ ובעולם בונים אפשרויות נוספות כגון מצלמות אישיות לכל דייר אשר מקנות את האופציה לראות מי נמצא ליד דלת הכניסה הציבורית, מנורה נלווית אשר מאירה על אותו האורח ועוד...
בבתים פרטיים, כאשר לדייר יש אפשרות לקבוע בעצמו איזה סוג של אינטרקום הוא רוצה הכללים שונים לגמרי, אתה האדון, אתה זה שמחליט באילו מערכות אינטרקום תרצה להשתמש.
האופציות רחבות, מספר החברות והשירותים רק הולך ותופח, ואתה צריך לבחור לעצמך אינטרקום לבית פרטי שבאמת יענה על כל הציפיות שלך.

על אינטרקום מעוצב כבר חשבת ? עד כמה שעולם העיצוב פנים והחוץ הולך ומשתפר בעולם, ככה גם המוצרים הנלווים שלכאורה מוכרים כפרקטיים בלבד יכולים להוסיף צבע וגיוון לעיצוב של הבית.
מערכות אינטרקום מגיעות היום בעיצובים שונים לבית ולחצר ומתאימות את עצמן אל הדרישות של הלקוח, אם כבר קנית אינטרקום לבית פרטי אז לא כדאי כבר שיהיה מעוצב ?
 ולסיכום , אינטרקום ביתי חייב לעבור ביקורת בונה של בעל הבית, חשוב שהוא יהיה איכותי ויראה אפילו טוב יותר מאשר אינטרקום בבניין, תהיו מודעים לפירמות החדשות שמקנות את האופציות העיצוביות , ותתקינו את האינטרקום האולטימטיבי שלכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה